Eliksir energii - sprawia że osoba która go wypije zyskuje więcej energii, działa przez okrągłą godzine a potem powoduje skrajne wyczerpanie. - [cebula, kolce jeżozwierza, rogate ślimaki, woda]
Eliksir snu - powoduje, że osoba która wypije ten eliksir zasypia na pełną godzinę. - [kły węża, oko ośmiornicy, mordownik, piołun]
Słaby Eliksir Zapomnienia - osoba która go wypije zapomina wydarzenia sprzed najbliższych 24 godzin. - [otwornice, pijawki, żabi mózg, woda]
Eliksir Przeźroczystości - osoba która go wypije staje się praktycznie niewidzialana. - [róg jednorożca, ropa czyrokobulwy, woda, akonit]
Antidotum na Słabe Trucizny - antidotum może odwracać skutki słabych eliksirów. - [beozar, czarna jagoda, jemioła, dżdżownice]
Słaby Eliksir Leczący - eliksir leczy lekkie rany (zadrapania, poparzenia) wystarczy oblać rane. - [kręgosłup skorpeny, tojad żółty, krwawy pieprz, piołun]
Eliksir Prawdy - zmusza osobę która go wypije do mówienia prawdy. -[żabi skrzek, ropa czyrokobulwy, serce krokodyla, suszona pokrzywa]
Eliksir Mądrości - bardzo rzadki eliksir dzięki któremu do mózgu zaczynają w szybkim tempie napływać inforamcje,
dzięki czemu osoba zyskuje dużą wiedzę na czas 3 godzin, informacje po upływie tego czasu "wylatują" z naszej głowy. -[mucha siatkoskrzydła, śledziona szczura, suszone figi]
Eliksir Głupoty - przeciwne działania eliksiru mądrości, zwykle stosowane do unieszkodliwienia nic nie świadomego wroga (dodane np. do napoju). - [cykoria, korzonki stokrotek, śluz, szczurze jelita]
Eliksir Zmiany Wyglądu - bardzo skomplikowany eliksir powodujący, że dana osoba zmienia wygląd na innej osoby, po stworzeniu eliksiru, musi on stać w wilgotnym miejscu przez trzy dni i noce, nie narażony na promienie słońca i księżyca. W przeciwnym wypadku trzeba będzie zrobić go od nowa.
Eliksir Miłości - nie radzimy korzystać z magii dotyczącej miłości, jednak niektórzy są gotowi użyć tego eliksiru. Podaj komuś do napoju krople tego eliksiru, a zakocha się w pierwszej osobie którą zobaczy. - [kolce jeżozwierza, serce krokodyla, śledziona szczura]
Wywar Kurczący - powoduje kurczenie się organizmów żywych. - [korzenie stokrotek, suszona figa,
dżdżownice, szczurza śledziona, sok z pijawek]
Eliksir Paraliżu - paraliżuje na kilka minut to w co trafi.
Duży Eliksir Leczący - dzięki niemu można wyleczyć średnie rany.
Eliksir Oszołomienia - powoduje mały wybuch nie zagrażający zdrowiu, jednak oszałamiający.
Wywar "Kwas Smoka" - najprawdopodobniej najsliniejszy kwas, zdolny "przeżreć" wszystko w co trafi.
Słaba Trucizna - gdy dostanie się do organizmu, powoduje kilkunasto sekundowy paraliż w odstępie paru minut. Czas trwania: pół godziny.
Silna Trucizna - silna trucizna która zabije człowieka w 2 godziny.
Eliksir Oślepienia - gdy ten eliksir znajdzie się na dzieki niemu można oślepić przeciwnika.
Eliksir Niewidzialnosci - ten kto go wypije staje się dosłownie niewidzialny dla większości słabszych istot.
Eliksir Postarzający - eliksir, który powoduje postarzenie się człowieka o okrągłe 20 lat. Efekt utrzymuje się przez 24 godziny.
Wywar Lepkiej Cieczy - lepka substancja znajdująca się w eliksirze, pozwala wylać bardzo silny klej zdołający powstrzymać pędzącego słonia w miejscu.
Wywar Żywej Śmierci - eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych, mogą okazać się śmiertelne.
Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból. Lecz nie należy używać go w dużych ilościach, gdyż może spowodować uszkodzenie mózgu lub nawet śmierć.
Eliksir Rozśmieszający - eliksir, który powoduje nagły przypływ śmiechu w trafionego przeciwnika. -
Wywar Wybuchający - jeden z silniejszych wywarów, gdy trafimy nim przeciwnika możemy go nawet odrazu unicestwić. Nie działa na osoby wyższej rangi.
Olejek Wygnania - stosowany do wygnania słabszych istot, wystarczy trafić nim przeciwnika -
Wywar Odebrania Daru - wywar który zdolni są wytworzyć tylko i wyłącznie najsilniejsi z silnych. Gdy ktoś wypije ten eliksir i użyje zaklęcia zamiany/odebrania daru (które stworzył sam) może odebrać dar przeciwnikowi. -
Składniki Eliksirów:
- Akonit
- Beozar
- Cebula
- Czarna Jagoda
- Cykoria
- Dżdżownice
- Jemioła
- Kolce Jeżozwierza
- Korzonki Stokrotek
- Kręgosłup Skorpeny
- Kły Węża
- Kora Drzewa Wiggen
- Łuski śmoka
- Mordownik
- Mucha Siatkoskrzydła
- Macka Meduzy
- Otwornice
- Pijawki
- Piołun
- Krwawy Pieprz
- Rdest Ptasi
- Rogate ślimaki
- Róg Dwurożca
- Ropa Czyrakobulwy
- Serce Krokodyla
- Skórka Boomslanga
- Suszona Pokrzywa
- Suszone Figi
- Szczurze Jelita
- Śluz Ślimaka
- Śluz Gumochłona
- Śledziona Szczura
- Tojad Żółty
- Żabi Mózg
- Żabi Skrzek
- Woda
Offline